Czy warto inwestować w filmy w mediach społecznościowych?

dziewczyna-w-kawiarni

Czy warto inwestować w filmy w mediach społecznościowych?

Załóżmy że prowadzisz mały lokal gastronomiczny, np kawiarnie. Lokal znajduje się w ciekawym miejscu,

zainwestowałeś w sporo czasu i zaangażowania, nie wspominając o budżecie w projekt wnętrz. Masz świetnej jakości sprzęt, niesamowitą ofertę i wspaniałych ludzi. Jednocześnie jak mówią statystyki masz kilka sekund żeby zainteresować potencjalnego użytkownika swoją ofertą. Czy zdjęcia i teksty wystarczą? Czy znasz medium internetowe które jest w stanie przekazać więcej informacji w ciągu kilkunastu sekund i zainteresować użytkownika internetu bardziej niż film lub animacja?

Zdjęcia czy film?

Zarówno Facebook jak i Instagram działa wg. określonych algorytmów, które powodują że Twój wpis będzie widziany przez kilku lub kilka tysięcy użytkowników. Facebook bardziej promuje filmy. Instagram „woli”fotografie. Jednocześnie polityka obu portali społecznościowych nieustannie się zmienia. Obecnie nie sposób uzyskać zasięgów postów takich jak kiedyś bez inwestowania w płatne kampanie. Jeżeli planujesz uzyskiwać duże zasięgi warto promować posty które będą pokazywać maksimum informacji. Dlatego inwestycja w film lub animacji wydaje się najlepszym wyborem.