Firmy reklamowe pomagają w sprzedaży
Słyszałeś o internetowym sloganie „Long didn’t read”? Użytkownicy internetu ciągle dostają mnóstwo najróżniejszych treści, co wynika z popularności content marketingu. Tych treści jest tyle, że właściwie nie da się już przeczytać w całości ofert, artykułów na blogach, opisów produktów. Czy wiesz dlaczego? Internauci przez rozwój social mediów w zupełnie inny sposób „konsumują” informacje w sieci. Co to zmienia w przypadku Twojej marki? Jeśli potrzebujesz przebić się przez gąszcz informacji w sieci, nie musisz robić swoim potencjalnym klientom testów cierpliwości. Na potrzeby konsumenta na miarę dzisiejszych czasów najlepiej odpowiada wideo marketing, a w szczególności filmy reklamowe. Dzięki nim wygrasz bitwę o uwagę Twojego potencjalnego klienta. Przekażesz mu informacje na których Ci zależy szybko, ale również w atrakcyjnej formie.