Skuteczne filmy promocyjne — wiemy, jak to się robi
Umówmy się — Twój potencjalny klient nie po to przegląda Facebooka, Instagrama czy YouTube, żeby oglądać reklamy. A to oznacza, że sama obecność na tych platformach nie wystarczy, by ruch na Twojej stronie i sprzedaż wzrosły. Zanim dojdzie do konwersji, reklama musi spełnić dwa zadania. Zwrócić uwagę potencjalnego klienta, czyli go zainteresować, a następnie zmotywować do podjęcia konkretnego działania. Nie jest to łatwe, ponieważ użytkownicy mają prawo pominąć reklamę i chętnie z tego korzystają. Podobnie jest w przypadku mediów społecznościowych. Ich użytkownicy scrollują swoje tablice, w poszukiwaniu, czegoś, co wzbudzi ich ciekawość. W obu przypadkach masz tylko chwilę, by zainteresować odbiorcę. Zachęcić go do obejrzenia reklamy w całości. Dlaczego warto to zrobić? Powód jest oczywisty. Im potencjalny klient dłużej ogląda reklamę, tym więcej dowiaduje się o Twoim produkcie lub usłudze. To nie koniec. Im dłużej użytkownik ogląda taką reklamę, tym szansa, że zmieni się w Twojego klienta, rośnie. Dlatego tworzymy perswazyjne reklamy, które angażują od pierwszej minuty. Takie, których nie sposób przeoczyć lub pominąć.