Filmy promujące festiwal WroSound 2021
Filmy promujące festiwal WroSound 2021 możemy podzielić na 4 rodzaje.
- 15 sekundowe teasery zapowiadające festiwal
- 30 sekundowe promo zapowiadające festiwal
- 15 sekundowe instastories (pionowe) publikowane w trakcie festiwalu, pokazujące przebieg festiwalu
- 30 sekundowe aftermovies podsumowujące każdy dzień festiwalu
Koncepcja festiwalu opierała się na dwóch światach – Urban i Jungle. Gołąb to ptak, który łączy te dwa światy, można powiedzieć że jest królem miejskiej Jungli, dlatego stał się on elementem przewodnim.
15 sekundowe teasery zapowiadające festiwal
Teasery były publikowane w social mediach, szczególnie na FB i Instagramie. Ze względu na to że krótkie spoty docierają do największej ilości odbiorców, format został ograniczony do 15 sekund. Teasery miały również powoli odsłaniać więcej informacji na temat koncepcji festiwalu. Każdy z nich dokłądał „cegiełkę” którą uważny widz mógł wychwycić, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o festiwalu.
30 sekundowe promo festiwalowe.
Promo 30 sekundowe odsłania wszystkie najważniejsze informacje związane z festiwalem. W tym przypadku zostało zrealizowane w trakcie sesji fotograficznej.
Insta Stories z festiwalu
Każdego dnia festiwalu zrealizowaliśmy 4 instastories, które miały za zadanie pokazać atmosferę festiwalu. W sposób szczególny zwracaliśmy uwagę na wszelkiego rodzaju atrakcje odbywające się w trakcie festiwalu, takie jak skate park, warsztaty z renowacji mebli, nauka jazdy na wrotkach, miejsca sponsorów, gastronomię i oczywiście sceny muzyczne.
AfterMovie
Ostatnim elementem było przygotowanie After Movie w formacie filmowych czyli Full HD. Aftermovie ma za zadanie podsumowanie każdego dnia festiwalu. Należy zwrócić uwagę na fakt że wszystkie materiały zostały opublikowane w ciągu 24 h od zakończenia festiwalu.