Mieliśmy przyjemność wykonać spoty promujące linie kolejową z Wrocławia do Świdnicy. Prace obejmowały wykonanie ujęć z drona i z ziemi w najważniejszych miejscach trasy, następnie zaprezentowanie materiału z niewielkimi elementami i treściami uzupełniającymi. Efekty możecie zobaczyć poniżej.
Spot zawiera profesjonalne nagranie lektorskie. Plansze graficzne na początku i na końcu, informują w sposób jasny i czytelny czego dotyczy. Dodatkowo dodaliśmy elementy animacji, które uatrakcyjniły ujęcia filmowe.
Spot 30 sekundowy jest krótszą wersją spotu 90 sekundowego. Wybrane zostały najważniejsze elementy inwestycji, które przekazują najważniejsze informacje.
Animacja w porównaniu do spotu daje o wiele większe możliwości story tellingowe. Kolorystykę oparliśmy na identyfikacji graficznej PKP. Każda plansza przedstawia informacje w sposób wizualny, tekstowy oraz audio, podkreślając najważniejsze aspekty inwestycji oraz korzyści dla pasażera.
Krótka wersja animacji dedykowana w sposób szczególny do mediów społecznościowych zawiera podstawowy przekaz, który może zachęcić widza do poszukiwania bardziej szczegółowych informacji na temat inwestycji, czy to w internecie czy w prasie.